måndag 5 december 2011

Gyllene.

Hej hopp! Tänkte göra en liten uppdatering på vad som har hänt sen sist. Så då ska vi se..sist gång jag skrev så var det söndag och idag är jag ganska säker på att det är måndag så då har jag alltså hunnit med att: Vara på flygplatsen i uniformen ytterligare 3 gånger med egen buss på både dep och arr, varit med på service, haft lite olika studier och viktigast av allt, haft min första egna guidade tur, desert night, en tur som både gick riktigt bra och dessutom var himla kul :) Åå det bästa av allt, på fredag ska jag ha den igen woop woop :) Känns verkligen så kul att äntligen få jobba på riktigt och ha sina egna turer och grejer :) Den här veckan har jag bara en enda studiedag och det är på lördag då jag och dom andra nykomlingarna ska till Kairo och kolla på pyramiderna (jobbigt värre ;), resten är så att säga riktiga jobbdagar :)
Så full rulle hela veckan blir det om man bortser från onsdagen, då jag är ledig och planerar att växla mellan att ligga på stranden och snorkla i havet hihi. Underbara liv, I just love it! :)

P.s Tre strålande nyheter: Min söta mamma kommer ner och hälsar på den 4 januari :) Jag har fått semester den 6 till 13 februari och då kommer min sötnöt till pojkvän ner och hälsar på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar