söndag 27 november 2011

All your dreams can come true if you have the courage to pursue them.

Har spenderat hela dagen på stranden tillsammans med Richard, Fredrikke, David och Malin, riktigt trevligt och så skönt att bara få ta det lugnt vid havet ett tag :) Det går ju verkligen i ett här nere så man behöver såna här dagar för att återhämta sej lite.
Annars då så har jag sen sist gjort min första riktiga arbetsdag i uniformen på flygplatsen och varit på utflykt både i öknen och till St Katarina klostret vid Moses berget. Vid ökenutflykten så red vi på kameler, bakade bröd över lägereld, åt genuin beduinmiddag och kollade på stjärnorna och just den utflykten ska jag själv ha på fredag, min första egna utflykt wooppa :) Ååå när jag tänker på det så måste jag nästan nypa mej själv i armen för att kolla så att jag inte drömmer för det känns liksom alltför bra för att vara sant. Jag menar, hur många människor får chansen att jobba med det dom verkligen brinner för? Hur många får det jobb som dom verkligen drömmer om? Jaaa, jag vet då inte, men jag vet att jag har fått mitt och det känns verkligen galet bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar